Vindbaar zijn in Google is 1, maar dan …

Vindbaar zijn in Google is een must tegenwoordig met als resultaat dat het hele internet voorzien is van webteksten doorweekt met zoekwoorden (keyword density). Met de plugin van Yoast (onder andere beschikbaar voor WordPress) kan iedereen ook content schrijven die Google leuk vindt.

Als je dan door middel van linkbuilding ook nog een flinke domeinautoriteit hebt verworven en je website technisch op orde is kom je bovenaan in Google terecht. Maar dan? Als je een pakkende SEO-titel en meta beschrijving hebt klikken er ook nog veel gebruikers van Google op jouw vermelding in de zoekresultaten (hoge click-through-rate (CTR)). Dan heb je dus dankzij je SEO-inspanningen veel bezoekers op je website. Top! Maar dan?

Als die teksten alleen maar lekker zijn voor Google en je bezoekers niet weten te verleiden tot conversie (informatie aanvragen, een product kopen, iets downloaden of iets delen via social media bijvoorbeeld) dan heb je er helemaal niets aan.

Daarom heeft een ervaren bureau (zoals bijvoorbeeld online marketing bureau Heers) niet alleen verstand van zoekmachine optimalisatie, maar ook van zaken als copywriting en user experience. Zodat kijkers op je website ook kopers worden. Deze advertorial is geplaatst door (Roderick van Straten), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

Geef een reactie